PODRŠKA

Za najbrze rešenje Vašeg problema pogledajte informacije ispod.

KAKO SE KORISTI CLUB GO APLIKACIJA?

Kako biste koristili aplikaciju Club Go potrebno je da na svom telefonu instalirate aplikaciju sa Google Play, App Store ili Huawei App Gallery platforme. Nakon toga potrebno je samo da kreirate nalog i aktivirate isti.

KAKO SE KORISTE POENI?

Sakupljeni poeni mogu biti iskorišćeni prilikom pravljenja prve sledeće rezervacije. Sve sto treba da uradite jeste da unesete količinu poena koju želite da iskoristite prilikom kreiranja sledeće rezervacije (minimum koji može da se iskoristi je 1000 din.). Lokal će biti obavešten o Vašim poenima i odbiće od konačnog računa izabranu cifru.

TRANSAKCIJA SE NE VIDI NA NALOGU POSLE 48 SATI

Nas rok za unos transakcija u sistem je 24 sata. Ukoliko na Vašem nalogu ne vidite ostvarene poene ili prethodne transakcije duže od 48 sati, molimo Vas da nas kontaktirate putem e-mail adrese clubgosrbija@gmail.com ili na broj +381 61 2490 485.

PROBLEM SA REZERVACIJOM ILI LOKALOM

U koliko imate bilo kakav problem sa rezervacijom ili sa lokalom gde ste napravili rezervaciju, molimo vas da nas kontaktirate putem e-mail adrese clubgosrbija@gmail.com ili na broj +381 61 2490 485.

OTKAZIVANJE REZERVACIJE

Svaku rezervaciju mozete otkazati sve do sat vremena pred pocetak iste, putem aplikacije. Sve sto je potrebno jeste da odete na tab "Otkazi rezervaciju", i izaberete rezervaciju koju zelite da otkazete.

POZOVI I ZARADI

Kako biste dobili 500din. na Vašem nalogu, prijatelj mora da napravi i realizuje svoju prvu rezervaciju. U koliko je to slucaj molimo Vas da nas kontaktirate putem e-mail adrese clubgosrbija@gmail.com ili pozivom na broj +381 61 2490 485.

Niste pronašli odgovor?

U koliko niste pronašli odgovor na Vaše pitanje, možete nas kontaktirati putem e-mail adrese clubgosrbija@gmail.com ili na broj +381 61 2490 485.

PREUZMITE APLIKACIJU

Instaliraj aplikaciju, napravi nalog i uživaj u svim pogodnostima koje aplikacija nudi.